środa, 7 marca 2012

recenzja ulubionych podkładów

witam. Dzisiaj postanowiłam zrobić recenzję podkładów. Oprócz tych na zdjęciu mam jeszcze próbki, ale o nich nie będę pisać.
Każdy z tych podkładów ma inne działanie i stosuję je zależnie do moich potrzeb skórnych, nastroju :) tym co mi w rękę wpadnie. Będę je recenzować po kolei od najgorszego do najlepszego. Jest to moja subiektywna ocena.
11. Soraya make-up jest to podkład idealnie kryjący z filtrem słonecznym spf10.
Tere fere. Jak on kryję to ja już zgłupiałam. Niewypał totalny. Wystarczy dotknąć buzi by się starł. Wsiąka w moją skórę. Kryję minimalnie. Nic godnego uwagi :/
za 33ml zapłaciłam 18zł
10. Ingrid idealface- perfekcyjnie kryjący.
następne tere fere. Kryje-owszem, ale minimalnie. Następny który wchłania się w moją buzię. Po kilka godzinach po prostu znika.
za 35ml zapłaciłam 16zł
9. Maybelline dream mat mousse-matujący.
Zgadzam się,świetnie matuję, długo utrzymuję się na skórze. Pięknie wykańcza makijaż-niepotrzebne jest już używanie pudru w kamieniu. Ale... tworzy maskę. Jest dla mnie za ciężki. Nie lubię podkładów, które widoczne są na mojej skórze, nie wtapaiją się w nią kolorem.
zapłaciłam 42zł za 18ml
8. Dior Diorskin fluide- zapewniający naturalny wygląd.
Jak najbardziej naturalne lekkie krycie. Aksamitny dotyk na twarzy i to tyle. Nie utrzymuję się długo na skórze, ściera się. Używam go w lato na opaloną już skórę tylko po to by wyrównać koloryt. Posiada filtr spf12.
za 30ml zapłaciłam 180zł
7. LEICHNER Camera Clear- podkład profesjonalny.
To dopiero podkład. Świetnie kryję-wręcz rewelacyjnie. Ale jest też rewelacyjnie tłusty. Makabrycznie wręcz. Spływa z twarzy. Coś strasznego. Plusem jest dobre nawilżenie po aplikacji no i bardzo podoba mi się zapach.
za 30ml zapłaciłam 20zł
6. Dermacol
niby podkład, ale ja używam go jako korektora stąd tak niskie miejsce. Opisze go przy recenzji korektorów.
za 30g zapłaciłam 17zł
No i czas na moich ulubieńców.
5. Maybelline Dream satin liquid.
Świetnie kryję. Pozostawia satynowe krycie na skórze. Pięknie wtapia się w kolor skóry. Wygląda bardzo naturalnie. Minusów nie posiada :)
za 30ml zapłaciłam 39zł
4. Vichy liftactiv flexilift teint.
Używam go tylko w lato. Jest mega leciutki. Delikatnie kryję. Pięknie odbija światło. Skóra wygląda na świeżą i wypoczętą. Mój nr 1 na lato.
Na zdjęciu mam małą fiolkę ale na lato kupuję duże opakowania wtedy płacę za 30ml 55zł
3. mój wczorajszy nabytek i już w pierwszej 3 :)
Pharmaceris-intensywnie kryjący.
Czy ja wiem czy te krycie jest takie intensywne? Mnie ono w zupełności wystarcza. Wygląda na skórze bardzo naturalnie. Podoba mi się ten efekt.  Polecam :)
za 30ml zapłaciłam 36zł
2.L'oreal infaillible.\Idealny podkład na całonocne szaleństwo :)
Ja go używam na wyjścia, szkoda mi by było go używać na co dzień :) Pięknie kryję wszystko na twarzy. Długo się utrzymuję na skórze. Daję piękne atłasowe wykończenie. polecam!
za30ml zapłaciłam 64zł
1. Mój nr 1 :))) Maybelline super stay 24h
niezniszczalny! Kryję niedoskonałości, matuję, utrzymuję się na skórze cały dzień Posiada filtr spf19. No robi wszystko co powinien dobry podkład. Idealny!!!
za 30ml zapłaciłam 42zł

1 komentarz:

  1. zapomniałam dodać jeszcze jednego podkładu :P jest nim revlon color stay. Lubiłam dopóki nie poznałam mojej pierwszej trójki. Fajny efekt na początku, po każdej godz jest go mniej na buzi-ściera się :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...