piątek, 4 maja 2012

kwietniowe zakupy.

W kwietniu troszkę poszalałam :P. Niektóre z tych kosmetyków już mają opakowania zmaltretowane, bo były co niektóre kupowane na początku kwietnia a miesiąc to dużo ;) 

 

zacznę może od perfum. Kiedyś ich używałam. Zatęskniłam za czymś nowym i kupiłam ponownie. To był błąd :/ już ich nie trawię. Pójdą w odstawkę lub wcisnę jej mamie :P
za 50ml zapłaciłam 169zł 

lakiery do paznokci:
jakiś biały malutki lakier. Dobre krycie. Ogólnie ok
za 5ml zapłaciłam 3zł

czarny lakier z delii. Mój ulubiony wśród czarnych. Piękne krycie już po jednym razie.
za 5ml zapłaciłam 2,5

Teraz jest moda na żółty więc kupiłam rażeniówe ;D dodatkowo świeci w świetle UV, to akurat dla mnie nie jest ważne. Na dyskoteki nie chodzę na solarium również :) Kolor jest fajowski ale niestety trzeba dużo warstw nałożyć by było dobrze. Ale warto bo efekt jest czadowy :D

a teraz wam opowiem jak miałam tragicznie łamliwe pazurki. Łamały się masakrycznie :( ale odkryłam cudo! świetną odżywkę. Wybielającą i wygładzającą. do tego odżywiłam moje paznokietki. Polecam! 
za 11ml zapłaciłam 11,99

a teraz włosy :)
Szampon Nivea long repair. Dla mnie szampon ma myć reszta należy do odżywki i maski. Sprawdza się dobrze ten szamponik :)
za 250ml zapłaciłam 11zł

żel do włosówTaft. Najmocniejszy jaki miałam. Świetnie trzyma :D 
za 250ml zapłaciłam 16zł

Maska do włosów Garniera nutri gładki. Bardzo fajna maska. Świetnie wygładza zniszczone włoski. Polecam!
za 300ml zapłaciłam 11,99 promociiiija była ;)

 lato się zbliża więc kupiłam również emulsję do opalania z Kolastyny. Uwielbiam ten zapach :D 
za 250ml zapłaciłam 19zł
dezodorant oczywiście  z garniera te lubię najbardziej.
krem do rąk Dove. Nie lubię firmy dove ale kupiłam ten krem bo cudownie pachnie :D

i najlepsze na koniec :)
kupiłam paletkę. Przez allegro. Bardzo niska cena. Obawiałam się że może to być szajs. Zaryzykowałam i co? cud! okazała się myć rewelacyjna :) Cóż za piękne nasycone kolory!!! Chyba skuszę się na inny kolor :D jest wymiarów jak sleek z takim samym lusterkiem
za paletkę zapłaciłam 12zł





4 komentarze:

  1. na lato idealne. Na oku wyglądają ładniej niż na tych fotach. Kiedyś wam walnę makijaż ta paletką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam ;) Dodaje się do obserwatorów i podziwiam twoją paletkę, no kolory czadowe i ta cena ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi,że dołączyłaś :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...