piątek, 7 grudnia 2012

ustaaa

a oto kilka propozycji makijażu ust









15 komentarzy:

  1. pierwsze i trzecie świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, podziwiam za precyzję :D
    U mnie makijaż ust to porażka i katorga jednocześnie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nigdy nie malowałam ust :) ot pomadka ochronna i tyle ale konkurs mnie zmusił do spróbowania. Nie udało się nic wygrać, ale zaczęłam podkreślać bardziej usta :)

      Usuń
  3. uwielbiam gradient! A Twoje makijaże są jak zwykle fenomenalne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugie najlepsze, super Ci wyszło cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepieknie sobie radzis z ustami!! rewelacyjnie! usta sa moja pieta achillesa a Ty jestes w tym mistrzem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) a to moje pierwsze kroki w makijażu ust :)

      Usuń
  6. tez waczylam z brokatem na ustach-fajny efekt albe baaardzo nie praktyczny i nie koniecznie smaczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brokat na usta nadaje się tylko na zdjęcia. Zgadzam się,że jest on niepraktyczny i nie da się w nim wyjść do ludzi :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...