czwartek, 23 maja 2013

orange make-up

Korzystając z opalenizny postanowiłam odkurzyć swoje pomadki w kolorze pomarańczowym i bluzki w podobnym odcieniu, bowiem ten kolor świetnie współgra z opalenizną. Makijaż który prezentuje poniżej, został wykonany na konkursik.
Makijaż wykonałam:
podkład: wymieszane dwa podkłady z annabelle minerals natural medium z natural light
bronzer: butterfly
rozświetlacz: paese
cienie:paletka no name, cień beżowy perłowy i brązowy perłowy
eyeliner: w żelu Manhattan
pomadka: Eveline aqua platinum 468
tusz do rzęs: Bell Hypo Allergenic




6 komentarzy:

  1. piękny makijaż :) podobają mi się pomarańczowe usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda,że w mojej wiosko-mieścinie patrzą na mnie jak na ufo z takimi ustami :P ale co tam :)

      Usuń
  2. śliczny makijaż delikatny, ale bardzo wyrazisty. A co do ust, bardzo lubię pomarańczowe usta, jestem blondyna więc pomarańcze mnie lubią :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem brunetką i mnie też pomarańcze lubią :) chyba jest to kolor dla każdego. Oczywiście każdemu pasuję inny odcień.

      Usuń
    2. ja swoją pomarańczkę mam bardzo harcorową :) mieszanka marchewki i dojrzałej pomarańczy :) wali po oczach ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...