czwartek, 23 maja 2013

Posiadam kosmetyczny przybytek, ale jak wszystkie lecą to i ja polecę do wiadomej drogerii. Luuuudu, jak mrówek. Ciężko się przebić. Poprzeglądam jeszcze raz na necie ofertę i może spróbuję jutro się dopchać :P chociaż rozum przemawia- o głupia niewiasto, nic Ci już nie potrzeba :D
oto co dzisiaj kupiłam:
- tusz Maybelline- Lubię go, a że tuszy nigdy dość, więc wziełam :)
-cień do powiek Miss Sporty, 108 romance
- szminko błyszczyk Rimmel- długo za nim wypatrywałam. Podoba mi się nieziemski kolor fuksji. Ale,że jestem strasznym dusigroszem zawsze było mi szkoda 30zł na coś co nie wiem czy będzie mi się podobać. Za 15zł można zaryzykować. No i wiem,że jutro wrócę po kolejny kolor :)
za wszystko zapłaciłam 31,47zł  to taka nagroda pocieszenia za to,że defilada gwiazd z golden rose nie chcę mnie nagrodzić :P
a Wy byłyście na polowaniu w R?


7 komentarzy:

  1. Usta pięknie się prezentują ubrane w mazidło od rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak :) podoba mi się konsystencja tej szminko pomadki. na zdjęciu wygląda jak czerwona, ale na żywo to cudowna fuksja :)

      Usuń
  2. śliczny kolor, ja w Rossie przyszalałam troszkę, ale w sumie kupiłam tylko to co planowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja idę dzisiaj na drugą turę :D

      Usuń
    2. :) w moim rossmanie już wczoraj po południu, były pustki, więc dziś obawiam się że nie miałabym po co iść :)

      Usuń
    3. u mnie nie było tak źle. Mało kto chyba wie o tych promocjach. i dobrze :] więcej dla mnie zostanie :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...