poniedziałek, 26 sierpnia 2013

50 prawd o mnie :)



50 faktów o mnie :)
Postanowiłam i ja ujawnić kilka faktów na swój temat, żeby przybliżyć Wam moją osobę :)
OTO ONE:
 
1. Jestem uparta jak oślica :) jak coś sobie postanowię to dążę, by to osiągnąć

2. Jestem wielką wielbicielką wszelkich zwierząt. Kocham wszystkie. Zaczepiam każde :) 

3. Mam silny charakter. Lubię dominować.

4. Postanowiłam ukończyć szkołę kosmetyczną mimo,że już dawno zakończyłam edukację, miałam   sporą przerwę :)

5. Uwielbiam biologię i zagadnienia medyczne. Z ciekawością czytam wszelkie książki z tą tematyką związane.

6. Wizaż jest moją największą pasją.

7. Jestem totalnym samoukiem.

8. Jestem abstynentką. Nie piję w ogóle alkoholu i nie palę papierosów.

9. Jestem leniwcem :) może dlatego,że urodzona w niedzielę :)

10. Kiedyś miałam niebieskie oczy, z wiekiem zamieniły się na zielone :P

11. Lubię łowić ryby :)

12. Chorowitka ze mnie.

13. Uwielbiam jeździć autem.

14. Ulubionym moim kolorem jest zieleń.

15. Męża znam od dziecka, ale zainteresowałam się nim dopiero kilka lat temu :) poznaliśmy się na "nowo"przez portal randowy :)

16. Nie mogę mieć dzieci ;(

17. Jestem miłośniczką słonecznika i orzechów :D mniam

18. Miałam cudowne dzieciństwo.

19. Wychowywałam się bez ojca.

20. Jestem jedynaczką (tak! rozpieszczaną) :)

21. Jestem strasznym dusigroszem :)

22. Nie umiem żyć bez muzyki. Chillout leci u mnie non stop :)

23. Uwielbiam brać udział w konkursach makijażowych, każde wyróżnienie utwierdza mnie,że to co tworze może się komuś podobać.

24. Mam dużo cierpliwości.

25. Mam paskudne pismo, mogę śmiało zostać lekarką ;)

26. Jestem oburęczna ;D

27. Jestem maniaczką perfum :)

28. Nosze okulary (czasem soczewki) :)

29. Z powodu problemów hormonalnych przytyłam w ciągu 3 lat ponad 20kg :(

30. Codziennie uczę się kochać siebie na nowo.

31. Docieniam miłość osób które już odeszły chodząc często na cmentarz.

32. Mam często prorocze sny :)

33. Jeżdżę z mężem na wszystkie jego mecze.

34. Jestem fanką Barcelony (mąż Realu) :)

35. Jestem meeega sentymentalna.

36. Zawsze mam maźnięte oko eyelinerem.

37. Nigdy nie korzystałam z solarium.

38. Stram się spełniać swoje marzenia.

39. Jestem domatorką.

40. Brak mi czasem odwagi.

41. Trenowałam judo, ba! zdobyłam nawet kilka medali i 2 puchary :)

42. Bardzo lubię kawę latte :)

43. Choruję za torebką Michaela Korsa :)

44. Brzydzę się kłamstwem :/

45. Widać po mnie jak kogoś nie lubię. 

46. Nie lubię zarozumialców.

47. Jestem fanką motoryzacji. Lubię z mężem pogadać o furkach 

48. Jestem miłośniczką przyrody, zwłaszcza jezior. Szczęściara ze mnie,że mieszkam na mazurach 

49. Czasami kupuję kosmetyki na „węch” zamiast spojrzeć na skład :P

50. moje motto?  
 
„Nikt nie jest tak bogaty, żeby pogardzić uśmiechem,
ani tak biedny, żeby nie móc nim darzyć.”



3 komentarze:

  1. także jestem domatorką;) w ogóle masz ciekawy blog, format też jest oryginalny:)
    ps. jeśli masz ochotę, to zapraszam na rozdanie;)
    http://bluszcz89.blogspot.com/2013/08/powitalno-urodzinowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie dowiedzieć się więcej o osóbce, która ma taki talent! motyle i makijaże przepiękne, nie mogę przestać ich oglądać. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...