czwartek, 15 sierpnia 2013

róż i już :)

Witam Was kochane :) Dawno mnie nie było, bo dokształcałam się różnymi kursami. Zdobyłam certyfikat na przedłużanie rzęs metodą 1:1 oraz certyfikat na manicure hybrydowy. Ale teraz wrócę ze zdwojoną siłą :) w przyszłym tyg szykuję konkurs, czy znajdą się chętne? :)

Przedstawiam mój dzisiejszy makijaż. Taki leniwy jak dzisiejszy poranek :) główną role odgrywają policzki.
Do wykonania makijażu użyłam:
podkład: L'oral true match n5
eyeliner: Rimmel gel eyeliner
tusz do rzęs:Rimmel lash accelerator endless
kępki rzęs:no name
róż przy skroniach: Kobo, 103
róż na środku:cień łososiowy róż ciemniejszy z paletki sleek, oh so special
róż przy nosie: cień łososiowy róż jaśniejszy z paletki sleek, oh so special
rozświetlacz:shimmer highlighter unilever
usta: Rimmel apocalips 600





2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...