środa, 18 września 2013

nie cierpie nie cierpieć :) pink make-up

Jak ja nie cierpię różu na oku :) ale cóż, chcą to niech mają :)
Postanowiłam zrobić make-up krok po kroku. Chyba pierwszy na moim blogu. Enjoy ;)

1. Zaczynam od nałożenia podkładu na całą twarz.

 
2. Modeluję twarz bronzerem.

 
3. Policzki delikatnie podkreślam różem.

 
4. Kości policzkowe muskam rozświetlaczem.

 
5. Na całą ruchomą powiekę nakładam kredkę w kolorze cielistym, która ma za zadanie stworzenie bazy dla cieni.

 
6. Cieniem w kolorze szampana podkreślam łuk brwiowy.

 
7. Kąciki oczu podkreślam białym matowym cieniem oraz zaczynam nakładać jasny, perłowy cień na ruchomą powiekę do połowy.

 
8. Drugą połowę powieki ruchomej maluję cieniem w kolorze perłowego bakłażana.

 
9. załamanie powieki zaznaczam ciemno brunatnym matowym cieniem.

 
10. Rozcieram ten kolor malinowym matowym cieniem.

 
11. Dolną powiekę maluję cieniem w kolorze ostrej fuksji.

 
12. linię wodną maluję cielistą kredką.

 
13. Maluję kreskę eyelinerem.

 
14. Tuszuję rzęsy.

 
15. Maluję usta na delikatny różowy kolor.

 
16. Doklejam sztuczne rzęsy.

Oto efekt końcowy :)



4 komentarze:

  1. Makijaż bardzo mi się podoba, mimo, ze nie lubię różu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także nie lubię różu, ale takie było zadanie ;)

      Usuń
  2. wow, tez nie cierpię rozu na okou ale tutaj mi sie bardzo podoba! <3 pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...